top of page
Hotelier_roka_symbol.png
Dizajn bez názvu (9).png

HOTELIER ROKA 2024

Hľadáme najlepšieho hoteliera na Slovensku.
Zapojte sa do 14. ročníka prestížnej súťaže, ktorá oceňuje výnimočné osobnosti hotelierstva a ich prínos pre kvalitu služieb a rozvoj sektora. Nominácie sú otvorené do 15. septembra 2025.


Asociácia hotelov a reštaurácií Slovenska (AHRS) spúšťa 14. ročník celonárodnej súťaže Hotelier roka, ktorá oceňuje výnimočné osobnosti slovenského hotelierstva. Hotelier roka nadväzuje na tradíciu podujatia Hotel a reštaurácia roka, založeného v roku 1997. Odvtedy sa stal silnou platformou pre odborné uznanie vrcholových manažérov hotelov a propagáciu segmentu hotelierstva.

Cieľom súťaže je oceniť manažérov, ktorí dosahujú špičkové výsledky, motivovať celý HoReCa sektor k zvyšovaniu kvality služieb, zviditeľňovať dobrú prax a inšpirovať mladú generáciu k pôsobeniu v hotelierstve.

„Získať ocenenie Hotelier roka bola pre mňa veľká česť a zároveň záväzok pokračovať v nastavenej kvalite a hodnotách. Toto ocenenie nevnímam ako osobný úspech, ale ako výsledok tímovej práce,“ – Ján Kolkus, Hotelier roka 2023.

Ako sa zapojiť?

Súťažiť môže každý riaditeľ hotela na Slovensku, ktorý:

  • má minimálne 5 rokov praxe v riadení hotela,

  • pôsobí vo funkcii minimálne 2 roky,

  • spĺňa podmienky uvedené v štatúte súťaže.
     

Nominácie je možné podávať do 15. septembra 2025 prostredníctvom webovej stránky
www.hotelierroka.sk.

Ako prebieha hodnotenie

Prihlásených účastníkov hodnotí 7-členná odborná porota menovaná Prezídiom AHRS.
Hodnotenie prebieha v troch oblastiach:

  • 40 % – úroveň skúseností a kvality motivačného listu,

  • 40 % – počet a kvalita online recenzií hotela,

  • 20 % – ekonomické výsledky hotela.

Vyhlásenie víťaza

Víťaz súťaže Hotelier roka 2024 bude vyhlásený 12. novembra 2025 počas Jesennej HORECA Konferencie, najväčšieho odborného podujatia pre profesionálov v hotelierstve a gastronómii na Slovensku. 

Súťaž Hotelier roka je najvýznamnejším ocenením AHRS pre manažérov hotelov, ktorí svojou prácou prispievajú k rozvoju hotelierstva, zvyšujú kvalitu služieb a sú inšpiráciou pre celý sektor.

bottom of page